ד"ר אינה המר-לוין בע"מ
 
 
 
5
1 חוות דעת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רפואת שיניים משמרת

 
רפואת שיניים משמרת כוללת סילוק המחלה הפעילה ושמירה על מצב יציב בפה לאורך זמן. המטרה היא להציל שיניים ולא למהר לעקור ולשקם בעזרת שתלים. במרפאת השיניים של ד"ר אינה המר-לוין מבצעים את כל הטיפולים המשמרים עם החומרים האמינים והמתקדמים ביותר הקיימים בתחום.
 

שחזורים מאמלגם, שחזורים לבנים (בצבע השן) ושילוב של שחזורי אמלגם וחומר מרוכב

 
עששת היא אחד האתגרים העיקריים שעמם מתמודדים בתחום רפואת השיניים. עששת היא מחלה הנגרמת מחיידקים שנצמדים לפני שטח השן, ושגורמים להרס פני השטח. התוצאה היא חור בשן. במהלך ביצוע סתימה למעשה מסלקים את החומר הנגוע בחיידקים, ומשחזרים את כותרת השן.

קיים מגוון רחב של חומרים שבעזרתם ניתן לשחזר את השן: משחזורי אמלגם הכסופים והוותיקים, דרך חומרים מרוכבים בצבע השן ועד שחזורים יצוקים מחרסינה. לשימוש בכל אחד מהחומרים האלה יש יתרונות וחסרונות, למשל: שחזורים בצבע השן בנויים מחומרים רגישים מאוד, ונדרשת מיומנות רבה לביצוע שחזור מוצלח. אך מנגד יש להם יתרונות בולטים: הם מאוד אסתטיים, מתחברים לקירות השן בקלות ומחזקים קירות דקים.

חשוב לזכור כי כל סתימה היא לא רק סתימה, אלא גם שחזור של כותרת השן. הפרוצדורה אורכת זמן כשמבצעים אותה בצורה מדוקדקת ונכונה. במקרים רבים, באמצעות הסרה שמרנית של העששת, ניתן להימנע מביצוע טיפול שורש ולבצע שחזור עמוק בלבד, עם מצע שיגן על מוך השן.
 

שחזורים יצוקים מחרסינה (inlay/onlay)

 
בטיפול זה השחזור מיוצר מחרסינה על-ידי מעבדה, ומודבק לשן באמצעות דבק מיוחד. סוג זה של שחזור מתאים במקרים של הרס נרחב של כותרת השן, ללא צורך בביצוע טיפול שורש.
 

טיפולים משמרים נוספים המתבצעים במרפאה

 
  • טיפולי שורש
  • שחזור שן לאחר טיפול שורש(מבנה אסתטי,מבנה יצוק,מבנה אמלגם)
  • הסרת אבנית וטיפול חניכיים
 
צוות המרפאה ישמח לעמוד לשירותכם ולהתאים לכם את הטיפול המשמר האידיאלי עבורכם, על-מנת למנוע מכם את הצורך בטיפולי השתלה מורכבים ויקרים. לקבלת ייעוץ התקשרו: 072-2594154
 
 
רפואת שיניים משמרת