ד"ר אינה המר-לוין בע"מ
 
 
 
5
1 חוות דעת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רפואת שיניים אסתטית

 
אנחנו חיים בעידן בו המראה החיצוני הוא פרמטר חשוב ביותר. מראה של שיניים מוזנחות עלול לפגוע ברושם ראשוני המתקבל מהאדם ובתדמיתו. לאחר טיפול אסתטיקה דנטלית במרפאתה של ד"ר אינה המר-לוין, המטופל תמיד עוזב את המרפאה במצב שמאפשר אינטרקציה עם סובבים אותו, עבודה שוטפת והשתתפות פעילה בחיי חברה.

 

במרפאה מבצעים את כל סוגי טיפולים אסתטיים הקיימים בתחום האסתטיקה:

 

הלבנת שיניים

 
קיימות מספר דרכים שבעזרתן ניתן לשנות את צבע השיניים, אחת מהן היא הלבנת שיניים: ישנה טכניקה להלבנת שיניים ויטליות (ללא טיפול שורש) וקיימת שיטה המתאימה להלבנת שיניים שעברו טיפול שורש.

בבדיקה ראשונית ד"ר המר-לוין מאתרת את כל המוקדים הבעייתיים ומכינה תוכנית טיפול מפורטת. לפני הלבנה יש לסלק אבנית, לטפל בנגעים עששתיים ולתקן שחזורים לקויים. צריך לקחת בחשבון שחומר הלבנה לא מלבין סתימות וכתרים, ויש צורך להחליף אותם בהתאם לצבע שיתקבל בסיום ההלבנה.

חשוב לדעת שלא לכל מטופל אפשר לעשות הלבנת שיניים, והרופאה יכולה לצפות האם יתקבל שיפור בגוון הצבע או שהתוצאה תהיה מאכזבת ולא תענה על הציפיות.
 

השלמת שיניים קדמיות

 
השלמת שיניים קדמיות נעשית לאחר שבר בכותרת השן, לצורך שיפור מראה השיניים או במקרים של חוסר סימטריה, בהם קיים רצון ו/או צורך לשנות גודל או צורה. ההשלמה מתבצעת בעזרת חומר מרוכב, שצבעו מותאם על-ידי הרופאה לצבע של השן. בסיום הטיפול לא ניתן להבחין בשולי השחזור.
 

ציפוי חרסינה

 
במקרים בהם מטופל לא מרוצה מהחיוך שלו, אך השיניים הקדמיות בריאות יחסית, ניתן לצפות את השיניים בציפויי חרסינה. הציפוי הוא דק מאוד ומודבק על חזית השן בטכניקת הדבקה מתקדמת.

לציפויי חרסינה 3 יתרונות עיקריים:
  • החרסינה היא חומר אסתטי ביותר, בעל שקיפות הדומה לזגוגית השן
  • לחרסינה יש מרקם חלק והיא אינה סופחת צבעים עם הזמן
  • אפשר לתקן פגמים אסתטיים רבים מהר יחסית

עם זאת, יש להם גם מספר חסרונות:
  • הפעולה אינה הפיכה, כיוון שמורידים מחומר השן שכבה של כ-0.5 מ"מ
  • הציפויים עלולים להתנתק
  • קיים סיכוי לשברים
  • הטיפול נחשב יחסית ליקר

חשוב מאוד לשקול היטב את הביצוע של הפרוצדורה ולהיות ערים ליתרונות ולחסרונות של הטיפול. קיימת חשיבות גדולה בתכנון שלפני המעשה.

המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם מעבדות שמתמחות בביצוע שחזורים אסתטיים מחומרים מובחרים.
 

כתרים קדמיים של חרסינה

 
את כל המטופלים שצריכים לבצע כתר באזור הקדמי של הפה מטרידה העובדה שהכתר ייראה לא טבעי, שהצבע שלו לא ישתלב עם השיניים הסמוכות, או הכי גרוע – שתראה השחרה של החניכיים.

כיום יש מספר טכניקות וחומרים, שמאפשרים לנו ליצור כתר חרסינה קדמי כך שיהיה דומה מאוד לשיניים סמוכות. למשל, כתר על בסיס זירקוניה.

ישנם כתרים על בסיס סגסוגת אצילה, בסגסוגת זו אחוז הזהב גבוה (יותר מ- 80%). צבע הסגסוגת צהבהב, והיא נותנת מראה טבעי לחרסינה. אלה כתרים מדוייקים מאוד, עם אסתטיקה מצוינת ועם תגובה טובה בחניכיים. קיימים בקטגוריה הזאת גם כתרי קאפטק שנעשים על בסיס רדיד זהב, כך שהגירוי לחניכיים אינו קיים בכלל. התוצאה האסתטית היא ברמה הגבוהה ביותר, והיא מותאמת במיוחד לשיקום שיניים קדמיות.
 

שיקום שיניים קדמיות באמצעות שתלים

 
הטיפול המועדף היום באובדן שיניים באזור אסתטי קדמי הוא החדרת שתל דנטלי. השתל מאפשר להשלים את השן החסרה בצורה שמרנית מבלי לפגוע בשיניים הסמוכות. צוות המרפאה מלווה את המטופל בתהליך התכנון וההשתלה עצמה. את ההשתלה מבצע מומחה לכירורגיה פה ולסת בנוכחותה של ד"ר המר-לוין, לצורך הכוונה שיקומית.

על גבי השתל, לאחר שנקלט, מבצעים מבנה וכתר חרסינה, כאשר יש מגוון חומרים בהם אפשר להשתמש: מתכת, זירקוניה או חרסינה. בסיום הטיפול תקבלו מראה טבעי בחיוך ויהיה ניתן להבין אתכם יותר בקלות בעת דיבור.
 

שיקום שן קדמית חסרה ללא שתלים

 
ניתן לשקם שיניים קדמיות גם ללא שתלים. גשר מרילנד הינו כתר חרסינה בעל 2 כנפיים ממתכת או זירקוניה, שנשענות על שיניים סמוכות. כך מתקבלת תוצאה אסתטית מעולה
 

יישור שיניים

 
הטיפול האורתודונטי נועד לצורך שיפור אסתטי ותפקודי. יישור שיניים גם משפר את בריאות השיניים והחניכיים, משום שניתן לצחצח את השיניים יותר בקלות וכך לשמור עליהן טוב יותר.

חולמים על חיוך של מיליון דולר?
התקשרו למרפאה כדי לתאם תור לייעוץ ראשוני: 072-2594154

 
 
רפואת שיניים אסתטית